سرپرست معاونت حقوقی ،هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی های بیمه ایران ؛
ارائه خدمات حرفه ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است
امیررضا نعمتاللهی سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها در آیین تودیع و تکریم مدیران کل خراسان شمالی، تکریم مشتری و ارائه خدمات بیمه ای حرفه ای را یک ضرورت برای ادامه حیات شرکت اعلام نمود.
به گزارش تجارت پرس، امیررضا نعمتاللهی با اشاره به شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان و ضرورت استمرار خدمات بی وقفه به بیمه گزاران تاکید داشت: اساس و پایه حفظ جایگاه شرکت و ارتقاء آن، در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان در کمترین زمان میباشد.
نعمت اللهی با تقدیر و تکریم از چندین سال حضور و مدیریت ناطقی در استان از زحمات ترشیزی تشکر و برای قدرتی آرزوی توفیق نمود.
شایان ذکر است این مراسم با حضور سلامی سرپرست اداره کل امورشعب و استانها ،شریعتی سرپرست اداره کل حراست بیمه ایران و رشیدی معاون عمرانی استاندار و رحمانی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی و جمعی از همکاران و نمایندگان استان در محل سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار شد.
منبع خبر: روابط عمومی
برچسب ها :ارائه خدمات ، بیمه ایران ، مشتری مداری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0