تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 8998

مدیر عامل بانک ملی ایران عنوان کرد: شکل‌گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری در بانک ملی ایران/ تحول اعتباری با رونمایی از 4 محصول جدید و تازه

مدیر عامل بانک ملی ایران عنوان کرد: شکل‌گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری در بانک ملی ایران/ تحول اعتباری با رونمایی از 4 محصول جدید و تازه

مدیر عامل بانک ملی ایران در آیین رونمایی از طرح‌های اعتبار ملی، مهر ملی، BNPL و صدور غیرحضوری کارت‌های اعتباری بانکی گفت: با رونمایی از این 4 طرح سطح جدیدی از خدمات بانکداری و تحول اعتباری در بانک ملی ایران شکل گرفت.

به گزارش تجارت پرس به نقل ا   روابط عمومی بانک ملی ایران، با حضور مقامات و مسئولان کشوری، مجتبی یوسفی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا مصری نماینده محترم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و دیگر مدیران ارشد و جمعی از کارکنان بانک ملی ایران، چهار محصول جدید و تازه بانک ملی ایران در راستای سیاست‌های پیشرانی در جلب رضایت مشتریان رونمایی شد.

در این مراسم ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، با بیان این که این بانک همواره در تحول‌گرایی پیشتاز بوده است، گفت: بانک ملی ایران از این قافله عقب نمانده و در هر دوره با معرفی محصولات جدید و به روز خود، یک سازمان پویا و زنده را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان این مطلب که در سال گذشته بانک ملی ایران توانست با کمک‌ها و حمایت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار افزایش سرمایه چشمگیر و قابل توجهی را تجربه کند، افزود: این بانک در دولت سیزدهم اقدامات اساسی و مهمی نظیر تأمین مالی طرح‌های زیربنایی و روبنایی کشور و پرداخت 100 درصدی تسهیلات تکلیفی در راستای ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت مشتریان را به مرحله اجرا رساند.

نجارزاده با اشاره به این که بانک ملی ایران هم اکنون با کسب سهم از بازار به جایگاه اصلی خود در نظام بانکی برگشته است، تأکید کرد: سال‌ها بود که بانک ملی ایران سهم بازار را از دست می‌داد، اما در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های منسجم و دقیق این بانک به جایگاه اصلی خود بازگشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران انتقال تمامی حساب‌ها به بانک ملی ایران را یک دستاورد بزرگ دانست و افزود: سال قبل با هماهنگی‌های صورت گرفته تمامی حساب‌ها  با موفقیت کامل به بانک ملی ایران منتقل شد که این موفقیت و دستاورد حاصل زحمات و تلاش‌های کارکنان بانک ملی ایران است.

مدیر عامل بانک ملی ایران افزایش سرمایه ۲۵ همتی، کسب سهم از بازار، رشد منابع، فروش ۳۶ همتی دارایی‌های بانک، انتقال مؤسسه نور، توسعه زیرساخت‌های فناوری و ارائه طرح مهربانی ملی را بخشی از مهمترین اقدامات بانک در سال گذشته برشمرد و اظهار امیدواری کرد که امسال نیز با اجرای اقدامات مناسب دستاوردها و تحولات خوبی رقم زده شود.

وی با بیان این‌که برآیند اقدامات و عملکرد بانک باید موجب خلق بنگاه شود و نه بنگاهداری، افزود: پرداختن به بانکداری به جای بنگاهداری به‌عنوان یک راهبرد، اقدامی‌ست که بانک ملی ایران آن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است و همه ارکان این بانک در راستای عملیات بانکداری و منطبق بر رویه و چارچوب‌های بانک عمل می‌کنند.

نجارزاده با بیان این‌که سال گذشته بانک ملی ایران 35 همت از اموال مازاد خود را به فروش رسانده است، یادآور شد: بنگاهداری وظیفه بانک نیست، بلکه بانک بنگاه خلق می‌کند و سپس آن را در اختیار مدیران بنگاه‌های اقتصادی متخصص قرار می دهد تا زمینه رشد اقتصادی، رونق تولید و اشتغالزایی در کشور را فراهم کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: ما در نظام بانکی مطابق سیاست‌ها و راهبردهای اصلی دولت الزام به خروج از بنگاهداری هستیم و این اقدام و الزام را تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به روند واگذاری بنگاه‌ها در سال جاری، اعلام کرد: با این واگذاری‌ها منابع بانک افزایش پیدا می‌کند و بانک می‌تواند تسهیلات بیشتری را در اختیار طرح‌های دولت و آحاد جامعه قرار دهد.

نجارزاده همچنین با بیان این که امسال باید ارائه خدمات غیرحضوری را تقویت کنیم، افزود: در سال 1403 باید با تحولات حوزه بانکداری دیجیتال همگام شویم تا خدمات مبتنی بر فناوری را گسترش دهیم .

مدیر عامل بانک ملی ایران در خاتمه سخنانش به کاهش حضور مشتریان در شعب به‌دلیل خدمات غیرحضوری اشاره کرد و گفت: با شناسایی فرصت‌ها و نیازهای مشتریان توانستیم امروز 4 محصول جدید و کاربردی را رونمایی کنیم که این نشان از ظرفیت‌های بانک است.

مجتبی یوسفی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در آئین رونمایی ازچهار خدمت نوین و نوآور بانک ملی ایران گفت: با ریل گذاری های انجام شده، بانک ملی ایران در تأمین مالی اقتصاد کشور نقشی بی بدیلی و چشمگیری دارد و یک الگو و نمادی از خدمت رسانی به آحاد جامعه است.

یوسفی: بانک ملی ایران کشور را در تحقق رشد 8 درصدی اقتصاد یاری کند

مجتبی یوسفی در این مراسم با بیان این‌که در برنامه هفتم توسعه کشور از بانک ملی ایران انتظار است که کشور را برای دستیابی به رشد 8 درصدی در اقتصاد یاری کند، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) و اسناد بالادستی در دولت یکی از اقدامات مؤثر و گام‌های بلند بانک ملی ایران در سال گذشته و در دوره جدید مدیریتی خروج از بنگاهداری و مولدسازی دارایی‌های بانک بود که این امر به بهترین نحو مسیر خود را طی کرد و زمینه موفقیت و یک دستاورد بزرگ را رقم زد.

تقدیر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک ملی ایران در سال 1402

عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از این مراسم با تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در سال 1402 گفت: این بانک با پرداخت صحیح تسهیلات خرد در حل مشکلات آحاد مردم و توسعه طرح‌های زیربنایی کشور مؤثر عمل کرده است.

وی در ادامه به وجود مشکلات و موانع موجود برسر راه بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: امروز بانک ملی ایران با وجود تمام چالش‌ها و مشکلات موفق شده است راهش را در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب و موثر بدون وقفه ادامه دهد که این موضوع جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

مصری در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری و فروش اموال مازاد پیشروی شبکه بانکی است، گفت: یکی از بهترین اقدامات بانک جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم است که با ارائه آن به کارآفرینان موجب خلق بنگاه شده است.

 آزادی: 4 محصول جدید بانک ملی ایران گره‌گشای بخشی از مشکلات مردم است

محمدنور آزادی عضو هیأت عامل و معاون بانکداری جامع در این مراسم با بیان این‌که این محصولات با انسجام و اتحاد دلسوزان بانک طراحی و تولید شده است، گفت: 4 محصول جدید بانک دارای مزیت‌های رقابتی و ویژگی‌هایی از جمله مردم محوری، دسترسی آسان، راحتی و سهولت در استفاده و سرعت در ارائه خدمت است .

وی گفت: این محصولات در شرایط سخت اقتصادی برای آحاد مردم تولید و ارائه شده است که انتظار داریم گره‌گشای بخشی از مشکلات مردم باشد.

معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران در این نشست بر حضور همکاران به‌منظور بازاریابی مطلوب در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف تأکید کرد و افزود: این محصولات ابزارهای منحصربفرد و ویژه با مزایای رقابتی خاص در حوزه بازاریابی هستند که انتظار داریم همکاران با حضور در سازمان‌های مختلف برای بازاریابی از این طرح و همه ظرفیت‌ها و محصولات بانک استفاده کنند.

گفتنی است، 4 طرح اعتبار ملی، مهر ملی، BNPL و صدور غیرحضوری کارت‌های اعتباری بانکی از جمله محصولاتی بود که امروز رونمایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.