اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
بانک سامان، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان از چهاردهمین اجلاس رضایتمندی مشتری شد.
به گزارش تجارت پرس به نقل از سامان رسانه، در چهاردهمین اجلاس رضایتمندی مشتری که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور شرکتها و موُسسات بزرگ اقتصادی کشور برگزار شد، بانک سامان توانست با کسب حدنصاب لازم در شاخصهای مورد بررسی توسط کمیته داوری، تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان را از آن خود کند. بانک سامان در حالی موفق به دریافت این تندیس شد که این بانک اهمیت ویژهای برای ثبت، پیگیری و پاسخ به خواستههای مشتریان قائل است. به نحوی که از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، واحد رسیدگی به شکایات مشتریان بانک سامان پاسخگوی بیش از 19 هزار تماس مشتریان بوده است. همچنین اداره رسیدگی به صدای مشتریان به عنوان متولی اصلی پاسخگویی به خواستههای مشتریان از بانک سامان، در این مدت نزدیک به 4 هزار خواسته مشتریان را از کانالهای مختلف دریافت، مورد بررسی و پاسخ داده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0