تحول در بانک ملی ایران با حرکت به سوی نهادینهسازی فناوری
مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش بررسی و ارزیابی عملکرد اداره امور شعب جنوب تهران گفت: لازم است در طراحی و ارائه محصولات و خدمات سلایق و نظرات مشتریان در نظر گرفته شده و مشتری محوری سرلوحه عملکرد همکاران باشد.
به گزارش تجارت پرس به نقل از روابطعمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده با اشاره به اینکه یک قرن زحمت گذشتگان بانک ملی ایران که همواره برای مردم منشأ خیر و برکت بوده به دستان ما امانت سپرده شده است، تصریح کرد: ما باید امانت دار خوبی باشیم و این میراث را امروز همگام با پیشرفت تکنولوژی حفظ کنیم، نگاه و روند سنتی که تا کنون در بانک ملی جاری بوده باید گام به گام تغییر کرده و نگاه جدید مبتنی بر فناوری، نهادینه و فرهنگسازی شود و برای دستیابی به این مهم چارهای جز تغییــر نگاه در بانک ملی ایران نداریم.
نجار زاده با بیان اینکه سال گذشته به قله اهداف مورد نظر همچون انضباط مالی، کاهش ناترازیهاو دستیابی به سهم بازار و موارد دیگر دست پیدا کردیم، خاطر نشان کرد: بدون شک با نقش آفرینی تمام همکاران در هر جایگاه میتوانیم در پایان سال نیز مجدد اهداف مشخص شده خود را محقق کنیم .
وی با تاکید بر لزوم داشتن بهترین عملکرد در ارائه تسهیلات خرد، تکلیفی و طرحهای توسعهای، افزود: دستیابی به این اهداف منوط به انضباط مالی است.
نجار زاده ادامه داد: صنعت بانکداری از ساختار شعبهمحور و فرد محور گذر کرده و اکنون باید به ابزارها و حوزه فناوری اطلاعات توجه شود و مشتری محوری همواره سرلوحه عملکرد همکاران باشد و در طراحی و ارائه محصولات و خدمات از نظر مشتریان بهرهمند شویم.
در پایان از شش نفر از مدیران شعب اداره امور شعب جنوب تهران قدردانی شد.
گفتنی است همایش بررسی و ارزیابی عملکرد اداره امور شعب جنوب تهران با حضور اعضای هیات عامل،معاونین و مدیران ادارات برگزار شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0