تاریخ انتشار : جمعه ۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر : 20852

دکتر علی جباری در بازدید  سرزده از شعبه دکتر فاطمی تأکید کرد؛

رسالت بیمه ایرات خدمت بی‌ نظیر به مردم

رسالت بیمه ایرات خدمت بی‌ نظیر به مردم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران، امروز و در جریان بازدید سرزده از شعبه دکتر فاطمی در جریان آخرین اقدامات و نحوه خدمت رسانی به بیمه گزاران قرار گرفت و خواستار ارائه خدمت بی نظیر به مردم به عنوان یکی از رسالت‌های این شرکت شد.

به گزارش تجارت پرس به نقل از  روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در جریان این بازدید ۳ ساعته ضمن گفت و گو با همکاران ادارات خسارت، صدور و مالی شعبه فاطمی، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آن‌ها اعلام کرد.
وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیاز‌های بیمه‌ای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست.
دکتر جباری همچنین ضمن بررسی  وضعیت پرتفوی شعبه، راهکارهای قابل استفاده برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبه‌های خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمت‌رسانی خوب به مردم را مضاعف می‌کند.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر این مسئله که تعداد بالای نمایندگان بیمه ایران یک مزیت رقابتی در جریان‎های بیمه‌ای است؛ استفاده از پناسیل شعبه جهت صدور انواع بیمه‌نامه‌ها را نیز مورد ارزیابی و دستورات لازم  در این خصوص را صادر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.