تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 21201

با حضور مدیرعامل شرکت بیمه ایران و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد؛

برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه كشور

برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه كشور

نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور به میزبانی شرکت سهامی بیمه ایران و با حضور مدیر عامل شرکت بیمه ایران و مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش تجارت پرس به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مدیرعامل شرکت بیمه ایران در این برنامه با اشاره به نقش حیاتی ارتباطات در فرایند مدیریت گفت: هر سازمانی برای دست‌یابی به اهدافش، نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه روابط عمومی است. روابط عمومی باید چهره واقعی سازمان را بدون هرگونه اغراق یا تحریف به مخاطبان نشان دهد و اگر حالتی کاذب در ارائه اطلاعات ایجاد شود، اعتماد عمومی خدشه‌دار و مسیر حرکت سازمان مختل خواهد شد.

دکتر علی جباری با تأکید بر اینکه بدون حلقه ارتباطی منسجم نمی‌توان به نتایج مطلوب رسید، خاطرنشان کرد: ارتباطات سازنده با محیط پیرامونی و مشتریان، عنصر اصلی در موفقیت کسب‌وکار است و اگر این تعامل عمیق و هوشمندانه نباشد، فعالیت‌ها و خدمات بیمه‌ای به‌درستی به اطلاع مردم نخواهد رسید.

مدیرعامل بیمه ایران ضمن اشاره به عدم انسجام در صنعت بیمه اظهار داشت: ما با دریافت انتقادات و بررسی شکایات از طریق بازدیدهای سرزده به شعب مختلف، توانسته‌ایم بخش‌هایی از فرایندها را اصلاح کنیم، اما همچنان به یکپارچگی همه‌جانبه در این صنعت نیازمندیم؛ چراکه چهره و عملکرد حقیقی صنعت بیمه باید صیانت شود. این امر با راهبری آقای رشیدی و تعامل موثر میان بخش‌های مختلف، قابل دست‌یابی است.

وی افزود: امروز هر سازمانی که مبتنی بر دانش و هوشمندی حرکت کند، موفق خواهد بود و روابط عمومی باید با خلاقیت و بهره‌گیری از تمامی ابزارهای اطلاع‌رسانی، دستاوردهای صنعت بیمه را نمایان سازد. وقتی روزانه میلیاردها تومان خدمات به مردم ارائه می‌شود، روابط عمومی موظف است این خدمات را به‌درستی اطلاع‌رسانی کند تا همگان از اهمیت آن آگاه شوند.

بر اساس این گزارش در این جلسه مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به میزان حضور بیمه ها در رسانه ها بر هماهنگی بیشتر روابط عمومی شرکت های بیمه برای تهیه و تنظیم مطالب بیمه ای تاکید کرد.

آرام رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود از شرکت های بیمه ای خواست که بر تهیه و تنظیم اخبار و مطالب در قالب های مختلف تمرکز کرده و نسبت به انعکاس آنها در رسانه های مختلف اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به دغدغه شرکت های بیمه ای مبنی بر چگونگی همکاری و همراهی وزارتخانه در انعکاس بیشتر مطالب گفت: ظرفیت پایگاه خبری شادا در اختیار همه شرکت های بیمه ای و موسسات و نهادهای وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده، ضمن آنکه تمام تلاش همه همکاران بر انتشار همه اخبار در رسانه های تخصصی و فراگیر معطوف است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی هم در این جلسه با اشاره به مشکلات و مسایل ارتباطی صنعت بیمه گفت: مقایسه صنعت بیمه و مفاهیم بیمه ای به دلایل مختلف با دیگر حوزه ها درست نیست و انتظار روابط عمومی های صنعت بیمه حمایت حداکثری مجموعه های بالا دستی از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

گفتنی است در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی شرکت ها و موسسات بیمه ای برگزار شد، برنامه ریزی لازم برای بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.