تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر : 22143

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا مطرح کرد:

رضایت مشتریان رمز موفقیت بانک سینا است

رضایت مشتریان رمز موفقیت بانک سینا است

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در همایش حوزه معاونت بانکداری بر ضرورت همراهی و تمرکز همه ارکان بانک جهت ارتقای جایگاه در تمامی حوزه‌ها و پیشبرد اهداف بازاریابی تأکید کرد.

به گزارش تجارت پرس به نقل از  روابط‌عمومی بانک سینا، محسن خدابخش، رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در همایش سالیانه معاونت بانکداری( بازاریابی و اعتبارات) که با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و دوایر حوزه بانکداری سراسر کشور با عنوان بازاریابی توسعه محور، مسیر تکامل بانک سینا، برگزار شد، گفت: بانک برای پیشبرد اهداف بازاربابی مؤثر، باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و این امر نیازمند تلاش مضاعف و توجه به خلاقیت‌ها است. خدابخش فرایند بازاریابی را تعاملی و دوسویه برشمرد و گفت شناخت نیازها و سلایق مشتریان و توجه به تمامی ظرفیت‌های بانک باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم اهداف بانک را به نتیجه برسانیم. وی در ادامه با تأکید بر مشتری‌مداری و احترام به حقوق مشتریان بیان داشت: باید دقت خاص داشته باشیم تا احترام به مشتری و رفع نیازهای آنان سرلوحه کار قرار بگیرد و به گونه‌ای باشد که مشتری بداند بانک سینا در تمامی سطوح کاری می‌تواند در بهترین شرایط جوابگوی نیازهای او باشد.
همایش سراسری مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی و اعتبارات بانک سینا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.