تولید 100 همت حق بیمه توسط بیمه ایران در سال 1403 ایران وارد باشگاه صدتایی ها شد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به سهم 24 درصدی شرکت از بازار و تولید 100 همت حق بیمه در سال 1403گفت: در سال جاری نیز حرکت ما باید در مسیر چشماندازهای تعریفشده در این دوره مدیریتی باشد تا بیمه ایران به دوران اوج بازگردد.
به گزارش تجارت پرس به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در نخستین نشست با اعضای هیئت مدیره و کانون سراسری انجمنهای صنفی و کارفرمایی نمایندگان حقیقی و حقوقی و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی استانها در سال 1404 بر تحول در رویکردهای سازمانی، تقویت شبکه نمایندگی و توسعه زیرساختهای فناورانه بیمه ایران تأکید کرد.
وی ضمن تبریک سال نو به همکاران و نمایندگان پرتلاش بیمه ایران که در ایام نوروز حضور پررنگی در ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان داشتند؛ گفت: سال 1404 سالی پربار، سخت اما امیدوار کننده برای خانواده بیمه ایران است.
علی جباری با اشاره به موارد مطرح شده از سوی نمایندگان گفت: مسائل و دغدغههای نمایندگان باید احصا و تجمیع شده و نتیجه آن گزارش شود تا با براساس اولویت بندیهای انجام شده، اقدامات مورد نظر عملیاتی شود.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: «سرمایه گذاری برای تولید» شعار نیست بلکه یک راهبرد و استراتژی ملی است تا ظرفیتها و پتانسیلهای کشور به آن سمت حرکت کند.
وی در ادامه با تأکید بر این امر که هدایت منابع ملی بیمه ایران باید به سمت فرصتدهی برای حوزه تولید برود؛ افزود: در همین مسیر و به منظور تحقق شعار سال، ضروری است با بهره گیری از ظرفیتهای تخصصی، زمینههای لازم را مهیا سازیم. برای نمونه ارائه پوششهای بیمهای با سرمایهگذاران و تولیدکنندگان میتواند گامی موثر در این راستا باشد.
جباری با بیان اینکه در 1404 چشماندزها و چرخشهای استراتژیک در دوره جدید مدیریتی را ادامه خواهیم داد؛ گفت: یکی از چشماندازهای اصلی ما ارائه خدمات بینظیر است؛ هدفی که آگاهانه انتخاب شده و میتواند یکی از دلایل بازگشت پویایی و تحرک به شبکه نمایندگان نیز باشد.
مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر رقابتی بودن صنعت بیمه گفت: شعب پرداخت خسارت، ویترین خدمت رسانی ما به مردم هستند از این رو باید با جدیت کامل در ارائه خدمات به تمامی ذینفعان عمل کنیم و از هرگونه تأخیر در پرداخت خسارت پرهیز شود.
جباری در ادامه دو دغدغه اصلی بیمه ایران در سال جاری را رضایت سرمایه انسانی و رضایت مشتریان دانست و اظهار داشت: ظرفیتهای ما نیز در این خصوص باید احیا شوند تا چشم انداز خوبی در آینده داشته باشیم.
جباری همچنین هدف شرکت را 5 برابر کردن سرمایه 19 همتی عنوان کرد و افزود: با نگاه علمی به تقویت حوزه سرمایه گذاری و منابع مالی و اقتصادی بایستی از رویکرد سنتی به رویکرد فنی حرکت کنیم تا آنجا که این موضوع باید تبدیل به یک فرهنگ سازمانی شود.
مدیرعامل بیمه ایران توسعه و تحول اساسی در حوزه فناوری اطلاعات را از اولویتهای جدی شرکت در سال جاری خواند و گفت: سامانه فروش آنلاین بیمهنامهها را جهت تسهیلگری برای مشتریان و ذینفعان طراحی و به زودی رونمایی خواهیم کرد.
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران تقویت شعب و نمایندگیها را یکی دیگر از شاخصهای محوری شرکت در سال 1404 عنوان و تصریح کرد: پیشنهادها و دغدغههای نمایندگان را تا حد ممکن به برنامههای سال 1404 اضافه خواهیم کرد.
جباری در ادامه تاکید کرد: شعب و نمایندگیها ابزار سربلندی بیمه ایران هستند و در همین راستا ضروری است ابزارهای پیشرفته و کارآمدتری اختیار آنها قرار دهیم تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به ضرورت نوآوری در صنعت بیمه گفت: هوش مصنوعی یکی از کلیدیترین ابزارها برای توسعه و تحول در صنعت بیمه به شمار میرود و در این راستا در بیمه ایران تلاش داریم با سرمایهگذاری در حوزه فناوریهای نوین و آموزش نیروی انسانی، بستری فراهم کنیم تا هوش مصنوعی به عنوان یک مزیت رقابتی واقعی در خدمت ذینفعان قرار گیرد.
کاهش فاصله میان سطوح مدیریتی ستاد و نمایندگان بیمه ایران
رئیس کانون انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران نیز در این نشست با قدردانی از مدیرعامل بیمه ایران اظهار داشت: کاهش فاصله میان سطوح مدیریتی ستاد و نمایندگان، اقدامی موثر بوده که موجب ایجاد آرامش خاطر و دلگرمی در میان شبکه نمایندگان شده است.
علمدار منظری افزود: فعالیت استارتاپهای بیمه ای به یکی از چالشهای جدی برای ساختار نمایندگان و شرکت سهامی بیمه ایران تبدیل شده و ضروری است وضعیت فعالیت کارگزاریها به صورت برخط ساماندهی و مدیریت شود.
وی همچنین عنوان کرد: مسئله آموزش نمایندگان نیز نیاز به پیگیریهای ستادی دارد تا در تمامی حوزهها بهصورت رایگان انجام شود .
منظری در ادامه افزود: استفاده از بسترهای انفورماتیک و بخصوص هوش مصنوعی در دو حوزه صدور و پرداخت، تغییر روش در الگوهای فروش در بیمههای فراگیر به خصوص بدنه و فعال کردن کیف الکترونیکی برای نمایندگان از دغدغهها و درخواستهای شبکه نمایندگان است.
رئیس کانون انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران در پایان تأکید کرد: امید است در سال جاری مرکز تماس بیمه ایران در پاسخ به مشتریان عزیز و تسهیل در صدور بیمهنامهها پویایی بیشتری داشته باشد.
رامین جهانگیر عضو هیئت مدیره کانون سراسری نمایندگان نیز از اقدامات ماندگار، شایسته و بینظیر مدیرعامل بیمه ایران در حوزه های مختلف فعالیتی شرکت به ویژه وصول طلب 10ساله بیمه ایران از بنیاد شهید به مبلغ 9 هزار میلیارد ریال تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است؛ در ابتدای نخستین نشست مدیرعامل بیمه ایران با اعضای هیئت مدیره و کانون سراسری انجمن های صنفی و کارفرمایی نمایندگان حقیقی و حقوقی و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی استانها در سال 1404 تعدادی از نمایندگان به بیان دغدغهها و مسائل خود پرداختند.
برچسب ها :بیمه ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0