بخشنامه بیمه مرکزی برای تسریع در رسیدگی به پروندههای خسارت حادثه هرمزگان؛
شركتهای بیمه در اسرع وقت به شعبه بندرعباس اختیارات لازم را تفویض كنند

در پی حادثه تأسفبار انفجار در بندر شهید رجایی استان هرمزگان، بیمه مرکزی در نامهای به مدیران عامل شرکتهای بیمه، خواستار اقدام فوری برای رسیدگی به تعهدات بیمهای شد.
به گزارش تجارت پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، در این نامه، ضمن عرض تسلیت به خانوادههای آسیبدیدگان، تأکید شده است که با توجه به احتمال صدور انواع بیمهنامه در حوزههای اموال، اشخاص و مسئولیت از سوی شرکتهای بیمه، لازم است مسئولان ذیربط هر شرکت با قید فوریت و حضور میدانی در محل حادثه نسبت به بررسی، تشکیل پرونده و پرداخت خسارتهای احتمالی در چارچوب تعهدات بیمهای اقدام کنند.
براساس این گزارش، بیمه مرکزی از شرکتها خواسته است به منظور تسریع در روند بررسی و رسیدگی، اختیارات کامل و فوری به مسئولان شعبه بندرعباس تفویض گردد تا هماهنگی لازم با دستگاههای ذیربط و رسیدگی مؤثر به خسارات احتمالی انجام پذیرد.
گفتنی است، این اقدام در راستای ایفای نقش حمایتی صنعت بیمه در شرایط بحران و ضرورت حضور بهموقع و مؤثر در کنار مردم آسیبدیده انجام شده است.
برچسب ها :بیمه مرکزی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0