در نشست مشترک علی جباری و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان آذربایجان شرقی مطرح شد؛
بیمه ایران آماده همکاری با اتاقهای بازرگانی برای توسعه پوششهای بیمهای صنعتی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران بر آمادگی همکاری این شرکت با اتاق بازرگانی جهت توسعه پوششهای بیمه ای صنعتی تأکید کرد.
به گزارش تجارت پرس به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در نشست مشترک مدیرعامل بیمه ایران با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان آذربایجان شرقی، مهمترین دغدغهها و درخواستهای فعالان اقتصادی استان مطرح و بر اساس توافق انجامشده، مقرر گردید این موارد بهصورت رسمی جمعآوری، احصا و برای پیگیری به بیمه ایران، شورایعالی بیمه و سندیکای بیمهگران ایران ارسال شود.
مدیرعامل بیمه ایران در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال گذشته، از پرداخت ۲۴ همت خسارت، صدور ۸۶ میلیون بیمهنامه و رسیدگی و پرداخت ۹۲ میلیون پرونده خسارتی خبر داد و این ارقام را نشانهای از کارکرد مثبت و مؤثر بیمه ایران در اقتصاد کشور دانست.
علی جباری با بیان اینکه نگاه بیمه ایران، نگاهی حمایتی است، اظهار داشت: پایبندی به ایفای تعهدات، مهمترین ویژگی بیمه ایران است و ما همواره تلاش کردهایم در کنار بیمهگذاران باشیم.
وی در ادامه افزود: آموزش در فرایند صدور بیمهنامهها، یک اصل حیاتی است که نقش مهمی در اعتبار و کارایی بیمهنامهها دارد.
مدیرعامل بیمه ایران افزود: ماموریت اصلی ما ارائه پوششهای بیمهای متناسب با نیاز بازار است. باید بتوانیم ریسکهای سرمایهگذاری را شناسایی کرده و بر اساس آن، پوششهای بیمهای طراحی کنیم تا بیمهگذاران با آرامش و امنیت بیشتری به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.
وی با دعوت از فعالان اقتصادی برای مطالبه بهترین خدمات بیمهای تصریح کرد: تجار، بازرگانان و صنعتگران باید از ما بهترین پوششهای بیمهای را بخواهند و ما نیز موظف به پاسخگویی هستیم.
علی جباری در ادامه اظهار داشت: در کنار این خدمات، میتوانیم به حوزه سرمایهگذاری نیز ورود کرده و از ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در استانها بهرهبرداری کنیم.
مدیرعامل بیمه ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چالشهای صنعت بیمه گفت: در حال حاضر، شرکتهای بیمه در عملیات بیمهگری با حاشیه سود بسیار اندکی مواجهاند. ۳۵ درصد پرتفوی صنعت بیمه به بخش درمان و ۳۷ درصد دیگر به بیمههای مرتبط با اتومبیل اختصاص دارد، در حالی که بسیاری از حوزههای صنعتی همچنان سهم اندکی از خدمات بیمهای دارند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران بر نقش اتاقهای بازرگانی استانی را در فرهنگسازی و توسعه بیمهگری در این بخشها بسیار مؤثر دانست و خواستار همکاری گستردهتر میان اتاقهای بازرگانی و شرکتهای بیمه شد.
برچسب ها :بیمه ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0