تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 30350

پاسخگویی به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس مشتریان بانک ملی ایران در روزهای جنگ تحمیلی

پاسخگویی به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس مشتریان بانک ملی ایران در روزهای جنگ تحمیلی

در طول ۱۲ روز جنگ تحمیلی اخیر، واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با تمام توان در کنار مردم ایستاد و بدون وقفه به ارائه خدمات ادامه داد.

به گزارش تجارت پرس به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران،  این مرکز در مدت کوتاهی با عملکردی ویژه، پاسخگوی بیش از ۱۲٬۸۰۰ تماس تلفنی از سوی مشتریان بود. قابل توجه آن‌که در این میان، تماس‌هایی نیز از مشتریان سایر بانک‌ها دریافت شد که بیانگر اعتماد عمومی به دقت و سرعت پاسخگویی بانک ملی ایران است.

در شرایطی که بسیاری از خدمات بانکی با اختلالاتی مواجه بودند، واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با ایفای نقشی مؤثر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پل‌های ارتباطی با مشتریان، نقش مهمی در آرام‌سازی فضا و راهنمایی مخاطبان ایفا کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.