تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 31951

ارزیابی عملکرد شعب و مناطق مؤسسه اعتباری ملل

بررسی نتایج عملکرد شعب با حضور رئیس هیئت‌ مدیره: تأکید بر بهبود خدمات و تحقق اهداف استراتژیک

بررسی نتایج عملکرد شعب با حضور رئیس هیئت‌ مدیره: تأکید بر بهبود خدمات و تحقق اهداف استراتژیک

به گزارش روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری ملل: جلسه ارزیابی عملکرد شعب و مناطق این مؤسسه تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۴، روز دوشنبه ۶ مردادماه با حضور معاونت امور شعب، روسا و معاونین مناطق برگزار شد.

در این نشست، عملکرد شعب و مناطق از ابتدای سال جاری و بر اساس اهداف ابلاغی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. راهکارهایی برای ارتقاي کیفیت خدمات و افزایش بهره‌وری شعب نیز در این جلسه ارائه شد.

در ابتداي جلسه، معاونت امور شعب نکاتی را درخصوص عملکرد شعب مطرح و آمار و عملکرد مناطق و حوزه‌های زیرمجموعه را تجزیه و تحلیل نمودند.

ایشان به اهمیت هماهنگی دقیق و پیگیری مستمر اهداف بودجه اشاره و تاکید کردند که همکاران محترم، با تمرکز و تلاش مستمر، می‌توانند در پایان سال، دستاوردهای چشمگیری را رقم بزنند و کارنامه‌ای درخشان از خود به جا بگذارند.

معاونت امور شعب خاطرنشان كردند: یکی از سیاست‌های کلیدی امور شعب مؤسسه، ارزیابی مستمر عملکرد مناطق و شعب است. این ارزیابی‌ها به‌منظور بهبود مستمر کیفیت خدمات به مشتریان و افزایش سودآوری شعب انجام می‌شود و در این مسیر، همکاری و هماهنگی حداکثری بین همکاران صف و ستاد ضروری است.

در ادامه جلسه، روسای شعب و معاونین مناطق، نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص عملکرد ۴ ماهه سال جاری بیان نموده و به تبادل تجربیات پرداختند.

در ادامه، با حضور رئیس هیئت‌مدیره، معاونت فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت فام، نکات و دستورالعمل‌هایی برای بهبود روند امور و اجرای سیاست‌های کلیدی مؤسسه ارائه شد.

همچنین، در این نشست موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات به‌طور مستقیم مطرح و بررسی شد و اقدامات لازم برای ارتقاي این بخش‌ها مشخص گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.