تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 16733

اقدام ماندگار بانک‌ملی‌ایران در تکمیل طرح‌های زیرساختی استان هرمزگان

اقدام ماندگار بانک‌ملی‌ایران در تکمیل طرح‌های زیرساختی استان هرمزگان

دکتر نجارزاده مشارکت و حمایت های بانک ملی ایران در ساخت و ساماندهی طرح تصفیه فاضلاب پسماند شهر بندرعباس و تامین آب مورد نیاز به صنایع استان را یک اقدام ماندگار و موثر دانست و گفت: سالیان زیادی بود که مردم و ساکنین شهر بندرعباس مشکلات بسیاری با اثرات مخرب فاضلاب شهری داشتند که با ورود بانک و پشتیبانی‌های انجام شده، این طرح در حال تکمیل و ساماندهی است و با اتمام فازهای آن مردم و ساکنین شهر از آن بهره مند خواهند شد.

به گزارش تجارت پرس به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران؛ دکتر ابوالفضل نجارزاده در سفر به استان هرمزگان به همراه اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد و مسئولان بانک ملی ایران در جریان برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب این استان، ضمن قدردانی از عملکرد واحدهای صف و ستاد ، یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک را گسترش و توسعه تحول دیجیتال و ارائه مطلوب ترین و شایسته ترین خدمات غیرحضوری به مشتریان خواند.

تصویری درست از بانکداری

نجارزاده با برشمردن این نکته که کارکنان بانک ملی ایران نزدیک به یک قرن تلاش توانسته‌اند تصویری درست از بانکداری مطلوب به جا بگذارند، گفت: با تلاش‌های مدیران ارشد بانک و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، امسال تحول خوبی در شعب به منظور تراز نقدینگی رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه موفقیت بیشتری حاصل شود باید نقش‌ها و مسئولیت‌های جدیدی را برای شعب با توجه به شرایط جدید لحاظ کنیم.

توسعه فناوری در اولویت

وی در این همایش به حل مشکلات بخش فناوری بانک در قالب یک کارگروه اشاره کرد و گفت: تمامی ارکان، اجزاء و شرکت‌های ابزاری بانک در حوزه فناوری امسال برای موفقیت و کسب دستاوردهای جدید در اختیار بانک هستند.

مدیرعامل بانک ملی درباره غیرحضوری شدن برخی خدمات این بانک عنوان کرد: در حال حاضر برخی خدمات بانک غیرحضوری شده و باید این اقدام نیز ادامه و توسعه پیدا نماید تا خدمات در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان قرار گیرد.

اعتماد مشتریان، سرمایه بانک ملی

وی گفت: اعتماد، سرمایه‌ای است که در بانک ملی وجود دارد و مردم اعتماد پایداری به این بانک دارند و این اعتماد به راحتی به دست نیامده است.

نجارزاده افزود: ما جواب اعتماد مشتریان را باید با خدمت مناسب و اعتماد متقابل بدهیم.

وی ادامه‌داد: مردم و مشتریان به حرف ما اعتماد دارند و نباید این اعتماد خدشه‌دار شود و برای حفظ این اعتماد، خدمات را باید به موقع و کامل به مشتریان ارائه دهیم.

هرمزگان دارای ظرفیت خوب ارزی

دکتر نجارزاده اذعان کرد: ظرفیت ارزی بسیار زیادی در استان هرمزگان وجود دارد و باید این ظرفیت تقویت شود تا بتوانیم حوزه ارزی بانک را تقویت نماییم.

نجارزاده با بیان اینکه استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است عنوان کرد: بخشی از ناترازی بانک را باید توسط استان‌هایی که ظرفیت خوبی دارند برطرف کنیم و هرمزگان یکی از این استان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان همچنین دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف صنعت است، به همین دلیل باید محصولات متنوعی متناسب با این استان طراحی و تولید شود.

نجارزاده به وجود دو منطقه آزاد تجاری در هرمزگان اشاره کرد و اظهارداشت: ظرفیت مناطق آزاد موجود در استان باید فعال‌تر باشد و بانک باید حضور پررنگی در این مناطق داشته باشد.

ساماندهی فاضلاب بندرعباس با مشارکت بانک

نجارزاده درباره ورود بانک ملی به موضوع ساماندهی فاضلاب بندرعباس گفت: سالیان زیادی است که مردم شهر بندرعباس گرفتار موضوع فاضلاب بودند که با ورود بانک و پشتیبانی‌های انجام شده این فاضلاب در حال ساماندهی است که می‌تواند برای مردم استان ماندگار شود.

بیش از ۵۰سال حضور در ابوموسی

نجارزاده به قدمت بالای شعبه ابوموسی اشاره و تصریح کرد: بانک ملی اکنون در جزیره‌ای حضور دارد که سندیت این جزیره نشان می‌دهد، از سال ۱۳۵۲ بانک ملی در جزیره ابوموسی راه‌اندازی شده‌است.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه‌ داد: اکنون با توجه به اینکه مدیران ارشد اقتصادی کشور از مدیران بانکی هستند و با دغدغه‌های کارکنان بانک‌ها آشنایی دارند، در صدد برطرف کردن بخشی از مشکلات و محدودیت های پیش روی همکاران هستیم.

مقام عالی بانک خاطرنشان کرد: برخی مواقع مشکلات باعث ایجاد موانع می‌شود اما می‌توانیم با کمک شما این مشکلات را مرتفع نماییم.

وی در ادامه این همایش ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، در مورد موضوعات و سؤالات مطرح شده از سوی کارکنان استان هرمزگان به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداخت .

وی ضمن قدردانی از هم‌افزایی و نقش‌آفرینی مطلوب و مناسب شعب و تمامی واحدهای بانک که در پیشبرد اهداف و راهبردهای بانک در سال جاری مؤثر بودند، با اشاره به دغدغه‌ها و موانع موجود، مهم‌ترین سیاست ها و اولویت‌های جدید بانک را در سال جدید تبیین کرد.

وی با توصیف این مطلب که با همدلی، انسجام، همکاری و تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران در تمامی ارکان بانک سال گذشته موفقیت حاصل شد، افزود: امسال بنا داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌ های به عمل آمده، سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم تا بانک را به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و تحول‌ خواه همانند گذشته در نظام بانکداری کشور معرفی کنیم.

دکتر نجارزاده به افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب اشاره کرد و افزود: موضوع ترفیعات و انتصابات در بانک نیز براساس شایستگی و کارنامه عملکرد همکاران دنبال می شود.

دکتر نجارزاده در ادامه سخنان خود بر ضرورت سرعت بخشی به ارائه محصول و خدمات مالی و بهبود معیشت همکاران و توسعه سامانه‌های بانک تأکید کرد.

از دیگر بخش های این همایش، کارکنان به بیان نظرات، مسائل و موضوعات مربوطه پرداختند و راهكارهای لازم توسط دکتر نجارزاده ارائه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.