تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 می 2024 - 13:32
کد خبر : 6805

درخشش نگین توسعه نصف جهان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران

درخشش نگین توسعه نصف جهان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی ایران در روزهای ۲۲- ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. هلدینگ پتروپالایش اصفهان به همراه ۶ شرکت زیرمجموعه خود، توانست حضوری چشمگیر در این رویداد رقم بزند. غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان یکی از پرترافیک ترین غرفه ها در این دور از نمایشگاه نفت تهران بود، به گو نه ای که علاوه بر مسوولان و مدیران ارشد وزارت نفت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سایر مدیران و کارشناسان شرکتهای دولتی و خصوصی داخلی و خارجی و تریدرها با حضور در غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان مذاکرات فشرده ای با مدیران این هلدینگ و مدیران شرکتهای تابعه برای تعامل و همکاری انجام دادند. همچنین بازدیدکنندگان با حضور در غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان از نزدیک با آخرین دستاوردها و طرحهای توسعه ای آن آشنا شدند.

به گزارش تجارت پرس به نقل از  راهبرد انرژی ،در حاشیه این نمایشگاه از ابرپمپ RHU شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان که ساخت داخل است، رونمایی شد که بیانگر تعهد هلدینگ پتروپالایش اصفهان به استفاده از دانش و تجهیزات ایرانی است.

پالایشگاه اصفهان در پوست اندازی خود با تعریف و اجرای طرحهای توسعه زنجیره ارزش در تراز استانداردهای جهانی با مدیریت دکتر محسن قدیری تبدیل به بزرگ‌ترین هلدینگ پتروپالایشی در خاورمیانه شده و با آپگرید و سودآور ساختن پتروپالایشگاه اصفهان قصد دارد با قرارگیری در لیست ۵۰۰ شرکت برتر جهانی و در لیست ۱۰ پالایشگاه برتر جهان با بهبود شاخص نلسون به‌عنوان نگین توسعه نصف جها‌ن، مزیتی برتر با راهبرد آینده نگارانه، فاصله‌ای معنا دار با سایر  شرکتهای پالایشی و پتروپالایشی کشور داشته باشد به گونه ای که توسعه و تنوع سبد سهام با هدف سودآوری و تولید پایدار و صنعت سبز دوستدار محیط زیست را در دستور کار اجرایی و داشبورد مدیریتی خود قرار داده است.

این مزیت برتر هلدینگ پتروپالایش اصفهان هم اکنون در اقدامات زیر قابل مشاهده است: ۱-توجه ویژه به زنجیره ارزش و پرهیز از سیاست خام فروشی در راستای سیاستهای کلان نظام و رهبری، ۲- مکان یابی دقیق و مناسب در ساخت سایت ۲ پتروپالایش اصفهان در بندرعباس و کمک به حل ناترازی بنزین و سوخت کشور، ۳- تاکید بر ارزآوری و صادرات محور بودن پروژه های ارتقای کیفیت و زنجیره ارزش، ۴- الصاق پیوست زیست محیطی در تمام پروژه های توسعه ای در راستای گرین مارکتینگ، ۵- تاسیس هاب دانش بنیان مرکز کشور با شرکت مشعل پویای اسپادانا، ۶- درک و شناخت عمیق مدیرعامل از مبحث سومین انقلاب و گذار انرژی و تولید برق تجدیدپذیر با ساخت نیروگاههای خورشیدی و بادی، ۷- استفاده از CO2 به عنوان خوراک واحد MTBE، ۸- ورود به باشگاه تجارت فرآورده‌های نفتی با شرکت میرداماد، ۹- متنوع سازی شیوه‌های حمل فرآورده‌های نفتی  و برندینگ سوخت، ۱۰- تکمیل زنجیره ارزش نفت کوره با طراحی و نصب نخستین واحد بومی سازی شده SDA در کشور، ۱۱- ساخت نخستین واحد MDH در ایران، ۱۲- مولد بودن و سودآور بودن پروژه‌های در حال ساخت، ۱۳- استفاده از گوگرد برای پوشش‌دهی کودهای شیمیایی، ۱۴- استفاده از هوش مصنوعی .

در مجموع هلدینگ پتروپالایش اصفهان با مدیریت هوشمندانه و کارآمد دکتر قدیری و با درک مزیت‌های منحصر به فرد این شرکت با راهبرد جامع نگارانه توسعه و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان، منافع و سودآوری بلند مدت شرکت و سهامدارانش را تضمین کرده است.

پتروپالایش اصفهان در نمایشگاه بین المللی نفت تهران بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاری، تبادل فناوری و دانش فنی را جهت تحقق چشم انداز اهداف و برنامه های اعلامی خود تثبیت کرد. بی شک با حضور پتروپالایش اصفهان در نمایشگاههای منطقه ای و بین المللی همسو با بهره برداری از طرحهای توسعه زنجیره ارزش، در آینده نزدیک باید شاهد صعود قدرت پتروپالایش اصفهان در میان پالایشگاههای جهان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.